Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
**kids-shop.com.ua** прагне забезпечити своїх клієнтів якісним сервісом та зручністю при здійсненні покупок. У випадку, якщо ви не задоволені придбаним товаром, ви можете його повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки. **Умови повернення товару належної та неналежної якості:** **Звертайтесь до нас, якщо у вас виникнуть будь-які питання.** Контакти Фізична особа підприємець П'яткіна Карина Геннадіївна Адреса повернення товару: Дніпро 102 відділення нової пошти, вул. Спогадів 162а,49116 Телефон: +380 (50) 189-69-08 Веб-сайт: https://kids-shop.com.ua/ E-mail: Ksolopanova@gmail.com * Товар має бути в невикористаному стані, зберегти заводську упаковку, ярлики та всі комплектуючі. * Ви повинні мати документ, що підтверджує покупку товару (чек, накладну). * Товар не підлягає поверненню, якщо він: * Виготовлений за індивідуальним замовленням; * Входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню згідно з чинним законодавством України. **Процес повернення товару:** 1. Зв'яжіться з нами за телефоном **+380 (50) 189-69-08** або електронною поштою **Ksolopanova@gmail.com** протягом 14 днів з моменту покупки. 2. Надайте нам інформацію про товар, який ви хочете повернути, а також причину повернення. 3. Ви можете відправити товар нам поштою або принести його особисто до нашого магазину. 4. Після отримання та огляду товару ми повернемо вам кошти протягом 7 днів. **Важливо:** * Витрати на доставку товару при поверненні несе покупець. * У деяких випадках може стягуватися комісія за повернення товару. **Ми цінуємо наших клієнтів і сподіваємося, що ви будете задоволені своїми покупками!** **Графік роботи:** * **Понеділок-Неділя:** 08:00-22:00 **Сподіваємося на Ваше розуміння!**
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.